پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4117
-
الف
+

واکنش «نعمت الله» به دلخوری زاهدانی‌ها از «شعله ور»

نمایش مواد مخدر در فیلم «نعمت الله» باعث دلخوری زاهدانی‌ها شد.

 انتقاد اهالی زاهدان از نحوه نمایش این شهر و مردمش در فیلم «شعله‌ور»، کارگردان این فیلم را به پاسخ واداشت.

به گزارش آی‌فیلم، روز دوم جشنواره فجر در حالی آغاز شد که آخرین اثر سینمایی حمید نعمت‌الله را در جدول پخش داشت. نحوه‌ نمایش شهر زاهدان و مردم این خطه از فیلم «شعله ور» باعث دلخوری واعتراض اهالی زاهدان شد. نظرات نسبت به این فیلم در سطح صفر و صدی است.

این فیلم که از سوی برخی از اهالی زاهدان با انتقاداتی مواجه شده، با پاسخ نعمت الله همراه بوده است. این کارگردان درباره این موضوع گفت: شاید مردم سیستان و بلوچستانی به دلیل نمایش مواد مخدر ناراحت شده باشند اما ما تمام زوایا را اعم از زیست بوم، مواد مخدر و کم آبی صحبت کردیم.

«شعله ور» قصه ای از حسادت مردی است که در طول زندگی اش به هیچ جا نرسیده و هرجا متوجه برتری کسی نسبت به خودش می شود، در صدد انتقام جویی بر می آید. مردی تحقیر شده که می خواهد خود را در جایی دیگر و مکانی دیگر محک بزند، غافل از اینکه باید راهی برای پیشرفت خودش پیدا کند…

گفتنی است، لوکیشن های بکر و چشم نوازی که مخاطب کمتر به چشم دیده بود، تنوع بصری و همچنین فیلمبرداری و نماهای عالی روزبه رایگا به همراه طراحی صحنه های خاص که شناسه کارهای نعمت الله است، باعث استقبال اهالی رسانه از این فیلم شد.

س م/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر